Чт, 17.08.2017, 01:28
 
Головна Реєстрація Вхід
Зробити стартовою / Додати у Вибране / RSS
ГОЛОВНЕ МЕНЮ
РОЗДІЛИ БІБЛІОТЕКИ
Статті адміністратора
Різні статті
Пам’яті пастиря
Спогади про митрополита Даниїла
Догматичне богослів’я
Церковне право
Новий Завіт
Персоналії
Історія
Проповіді
Дідахі
Вселенське Паравослав’я
Історія Древньої Церкви
Літургіка
Патрологія
Статті грецькою
Статті англійською
Молитовник
Молитви
Книга Правил
ОПИТУВАННЯ
Як Ви ставитесь до екуменічного руху?
Всього відповідей: 353
Головна » Бібліотека » Історія Древньої Церкви

Історія походження та утвердження Нікео-Царгородського Символу віри.

За наказом імператора Другий Вселенський собор не розглядав догматичних питань. Собор постановив дотримуватись Нікейської віри та піддати анафемі єресі. Догматичним документом Другого Вселенського собору служить Нікео-Царгородський Символ віри. Головною метою собору було утвердження Нікейської віри, головних понять Нікейського віроопреділення. Отці Другого Вселенського собору зберігали смисл Нікейської віри, але не текст віроопреділення. Тим більше, що Нікейське віроопреділення не дуже надавалося для практичних цілей – в ньому не було вчення про Церкву, майбутнє життя. Св.Єпіфаній Кіпрський запропонував символ Єрусалимської Церкви, який використовували при хрещенні. Його доповнили терміном єдиносущний, а також вченням про Святого Духа. Таким чином був складений точний в догматичному розумінні та практичний у використанні символ , який отримав назву Нікео-Царгородського.
Цей символ віри був прийнятий, очевидно, усіма Церквами. Так наприклад, в Константинополі при Несторії він сам в посланні до папи Целестина цитував Нікео-Царгородський  символ віри як авторитетний. Остаточно його авторитет був проголошений на Халкідонському соборі в 451 році і з цього часу він використовується у всіх Церквах.

Розділ: Історія Древньої Церкви | Додано:(15.12.2007)
Переглядів: 1134
Використовуються технології uCoz
ВХІД НА ПОРТАЛ


Copyright Ortodox portal LOGOS © 2017 Використовуються технології uCoz