Сб, 20.04.2024, 14:48
 
Головна Реєстрація Вхід
Зробити стартовою / Додати у Вибране / RSS
ГОЛОВНЕ МЕНЮ
РОЗДІЛИ БІБЛІОТЕКИ
Статті адміністратора
Різні статті
Пам’яті пастиря
Спогади про митрополита Даниїла
Догматичне богослів’я
Церковне право
Новий Завіт
Персоналії
Історія
Проповіді
Дідахі
Вселенське Паравослав’я
Історія Древньої Церкви
Літургіка
Патрологія
Статті грецькою
Статті англійською
Молитовник
Молитви
ОПИТУВАННЯ
В якій сфері суспільного життя Церква повинна приймати активну участь?
Всього відповідей: 518
Головна » Бібліотека » Догматичне богослів’я

Загальне вчення про Бога-Творця світу

Православна Церква навчає, що Бог є Першопричиною буття світу видимого і невидимого, або, являється Винуватцем його буття. Це означає, що світ, як сукупність кінцевого буття, що існує в просторі і часі, причину свого буття має в Бога і не виник якимось іншим чином сам по собі, без причини чи випадково.
В Святому Письмі ми можемо знайти багато свідчень про те, що світ створений Богом.
В перших словах книги Буття пророк Мойсей велично виголошує: “На початку Бог створив небо та землю” (Бут. 1,1). В цих словах відкривається вся повнота істини про походження світу, що вигідно відрізняє християнське вчення від різних язичницьких гіпотез та міфологічних оповідань. Відрізняється, тому – що Сам Бог через Мойсея відкриває нам істину про походження світу, одночасно відкриваючи нам і вчення про Себе, Бога Істинного, Творця всього видимого і невидимого.
В книзі Буття, пророк Мойсей ставить мету, — через розповідь про створення світу, показати боговибраному народу, а через нього і всьому людству, головні істини про Бога, про світ і людину.
Головна думка – Бог є Єдина Духовна Сутність. Слова “На початку створив Бог” показують нам, що Бог є джерелом всякого буття, Дух Надсвітній, буття, що існує поза простором, не зв’язане ні з небом, ані із землею, оскільки вони являються Його творивом. Бог є Особистістна Розумна Сутність.
Із наведеної Мойсеєм історії про походження світу, можна зробити декілька важливих висновків. А саме:
•    як виник світ
•    яка природа світу
•    які наслідки творіння Богом світу
 Потрібно вказати, що тільки на основі саме такого вчення про створення світу може базуватися істинна релігія, тому, що без визнання Бога як Особистості, ми не могли б Його любити, прославляти, дякувати Йому, шукати у Нього захисту і допомоги, молитися Йому: ми були б як сироти, що не знать своїх батьків.
Дане вчення можна розділити на дві частини:
•    загальне вчення про творіння Богом світу;
•    вчення про творіння окреме – творіння світу невидимого або духовного, творіння світу видимого або матеріального і творіння людини

Розділ: Догматичне богослів’я | Додано:(14.12.2007)
Переглядів: 1367
Використовуються технології uCoz
ВХІД НА ПОРТАЛ


Copyright Ortodox portal LOGOS © 2024 Використовуються технології uCoz