Ср, 27.11.2024, 16:27
 
Головна Реєстрація Вхід
Зробити стартовою / Додати у Вибране / RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Віра в Отця, Сина і Святого Духа
LutherДата: Пн, 25.02.2008, 22:11 | Повідомлення # 1
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Статус: Offline
Однією з фундаментальних засад християнської церкви є віра в Триєдиного Бога – Отця, Сина і Святого Духа. Беручи до уваги факт існування в нашому суспільстві деномінації, представниками якої активно пропагуються інші погляди, кожному з нас просто необхідно мати елементарні знання з даного питання.
Починаючи з першої сторінки Святого Письма і далі читаємо, що Бог промовляє від Свого Імені у множині. “Створімо людину за образом Нашим, за подобою Нашою” (Буття 1:26). “Ось став чоловік, немов один із Нас, щоб знати добро і зло” (Буття 3:22). “Тож зійдімо, і змішаймо там їхні мови” (Буття 11:7). “Кого Я пошлю, і хто піде для Нас?” (Ісаї 6:.
Бог-Отець в часи Старого Завіту являв Себе людям по-різному. Авраамові Він явився, як Всемогутній Бог (Буття 17:1). В Псалмах Бог Саваот – Господь сил небесних (Псалом 46:12). Мойсеєві Бог явився, як Сущий – Ягве або Єгова (Вихід 3:14). Мовою оригіналу тут використане слово “YHWH”, яке складається лише з приголосних букв, і на сьогодні нікому достеменно невідомо, де саме вставити голосні. Особисто для кожного з нас важливо знати, що “Бог є Той, що виправдує нас” (Римлян 8:33), і що “для Бога немає неможливої жодної речі” (Луки 1:37).
Бог-Син – Ісус Христос. Його явлення у світ було передречено в Ісаї 9:5: “Бо Дитя народилося нам, даний нам Син, і влада на раменах Його, і кликнуть Ім’я Йому: “Дивний Порадник, Бог сильний, Отець вічності, Князь миру”. Коли апостол Хома звернувся до Ісуса зі словами: “Господь мій і Бог мій!”, то не почув заперечення, бо Ісус справді завжди був, є і буде вічним Богом. Про це свідчить також апостол Павло: “Від них (ізраїльтян) же тілом Христос, що Він над усіма Бог, благословенний навіки, амінь”(Римлян 9:5). Апостол Іоанн починає своє Євангеліє словами: “Споконвіку було Слово, а Слово в Бога було, і Бог було Слово” (Іоанна 1:1). Те, що тут йде мова про Ісуса Христа, бачимо з наступних текстів: “І Слово сталося тілом, і перебувало між нами, повне благодаті та правди, і ми бачили славу Його, славу як Однородженого від Отця” (Іоанна 1:14). Для нас важливо, що Ісус – наш Бог і Спаситель, помер за нас, викупив нас від покарання за вчинені нами гріхи, заступається за нас у небесній святині, скоро прийде за нами і забере нас до Себе, як і пообіцяв про це в Святому Письмі.
Бог Святий Дух є нашим Утішителем (Іоанна 15:26). Він впливає на нас через наше сумління – навчає нас, докоряє, коли ми щось не так робимо, провадить нас до повної істини. Відносно Божественності Святого Духа можемо згадати історію з Нового Завіту про Ананія і Сапфіру. “Промовив Петро: Ананію, як це так, що сатана наповнив твоє серце щоб обманути Святого Духа, й приховати частину вартості поля? Хіба воно не твоє було, а чи продане не було у твоїй владі? Навіщо ти поклав це діло у своє серце? Ти ж сказав неправду не людям, а Богові?” (Дії 5:3,4) У цих двох текстах вирази “Святий Дух” і “Бог” використовуються, як взаємозамінні. Це дуже переконливий текст, що вказує на Божественну природу Святого Духа.
Наостанок розглянемо деякі біблійні тексти, де згадуються одночасно Отець, Син і Святий Дух. “Благодать Господа Ісуса Христа, і любов Бога й Отця, і спільність Святого Духа нехай буде зо всіма вами! Амінь” (2 Коринтян 13:13). “Є різниця між дарами милості, Дух же той Самий, є й різниця між служіннями, та Господь той же Самий. Є різниця й між діями, але Бог той же самий, що в усіх робить усе” (1 Коринтян 12:4-6). “Тож ідіть, і навчіть всі народи, христячи їх в Ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа” (Матвія 28:19).


БОГ Є ЛЮБОВ!
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Locations of visitors to this page
Використовуються технології uCoz